הרצאה מס' 2 - Who You Are Is When You Eat


הרצאה שניה בסדרת ההרצאות שלי, שמביאה התבוננות חדשה על הירידה מהשומן הבטני בדרך טרנספורמטיבית. 

המידע החדש מגיע מארה"ב ומבוסס על הבנת הדיאלוג שבין ההורמונים המעבירים מסרים לאורך כל היום, משעת היקיצה עד לשינה. מי שאנחנו הוא סך ההורמונים שלנו, הרבה יותר מכל משתנה אחר. 

עד היום חשבנו שמי שאנחנו הוא מה אנו אוכלים. דיברו איתנו על קלוריות ועל אבות מזון. כל זה נכון וחשוב, אבל לא מקדם את המטרות שלנו מבחינת איבוד שומן בטני. במהלך ההרצאה הזו תבינו שמי שאנחנו הוא מתי אנו אוכלים, ולא רק מה אנו אוכלים תיזמון הארוחות על פני היממה הוא הרבה יותר חשוב כשאנו רוצים לקבל פתרון להשמנה בכלל ולהשמנה הבטנית בפרט מאשר מה אנו אוכלים...זה נכון וזה מפתיע, גם אותי, אבל במשפט הזה נעוץ ההבדל.

ההרצאה תתחיל מסוף היום שלנו, מהערב ומהלילה, איך הורמוני הערב והלילה משפיעים על ההשמנה שלנו, על התיאבון והתשוקה לנשנושים...מה קורה כשאנו מתאמנים אבל לא ישנים מספיק. מה קורה בגוף כשאנו חוזרים מאימון לילה ואוכלים....וקמים בוקר אחר בוקר מאוכזבים, ואז מדלגים על ארוחת הבוקר...

והכי חשוב-  איך כל המידע הזה מתחבר לאימונים, ולמה מיץ גזר וחטיפי אנרגיה משבשים את כל התהליך.

ההרצאה מיועדת לכולם! ובמיוחד לחובבי כושר ומדריכי אימון גופני אשר חוו אין סוף דיאטות או לחילופין מתעסקים בתזונה, במשקל ובהשמנה באוססיביות, אך לא משיגים תוצאות הולמות לדרגת המאמץ המושקע. ההרצאה מתאימה גם לאנשים שעובדים במשמרות, בני נוער שחוגגים בלילה, לאנשים הסובלים מנדודי שניה, לאלו המדלגים על ארוחת הבוקר ואף לנשים לאחר לידה.

אני מזמינה אתכן להרצאה בת שעתיים, רצינית ומצחיקה ובעיקר מעוררת חשיבה, שתשאיר אתכן סוף סוף עם טעם של תקווה להצלחה בתהליך, שהיה עד היום, קשה, מתסכל ומאכזב.

הרצאה שתעניק לכם כלים לחולל את בריאותכם וסוף סוף לקבל תוצאות משביעות רצון מאימוני הכושר שלכם.